Reklamaatio

Kaikki automme tutkitaan ja koeajetaan huolellisesti ennen myyntiä. Jos määräaikaiskatsastus tai huolto on ajankohtainen tai juuri tulossa, niin teemme ne ennen myyntiä. Jos autoon kuitenkin tulee vika, niin toimi seuraavasti:

Tee alla oleva reklamaatio ilmoitus, hoidamme kaikki reklamaatiot sähköisesti väärinymmärrysten välttämiseksi. Käsittelemme reklamaatio ilmoituksen nopeasti, vastaamme siihen viimeistään seuraavan päivän aikana. Käsittelemme reklamaatiot arkipäivisin.

Jos autoon tulee ajamista estävä vika, niin ole yhteydessä vakuutusyhtiöösi mahdollisen hinauspalvelun saamiseksi ja tee tämän jälkeen reklamaatio ilmoitus.

Älä vie autoa korjattavaksi ennen kuin olet saanut meiltä vastauksen reklamaatio ilmoitukseen.

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Palaako jokin merkkivalo

ME AUTOLIIKE LEIMU OY: SSÄ TOIMIME KULUTTAJASUOJALAIN EDELLYTTÄMÄLLÄ TAVALLA, KUN KYSEESSÄ ON YKSITYISHENKILÖN OSTAMA AJONEUVO.

Vastaamme siitä, että auto siinä kunnossa kuin kilometrimäärä, ikä ja hinta antavat olettaa. Myymämme autot ovat aina hyväksytysti määräaikaiskatsastettuja ja huollot ovat ajan tasalla.

Jos autoon kuitenkin tulee virhe, niin vastaamme siitä kilpailu- ja kuluttajaviraston antaman virhevastuu ohjeistuksen mukaisesti.

Vastaamme virheistä kuluttajasuojalain elinkaarimallin mukaisesti.

Esimerkkejä kuluttajasuojalain määrittämistä elinkaarista:

1) Moottori: 300 000 km tai 10 vuotta
2) Vaihdelaatikko: 200 000 km tai 10 vuotta
3) Turboahdin: 200 000 km tai 8 vuotta
4) Kytkin: 150 000 km tai 8 vuotta
5) Jakoketju: 200 000 km tai 8 vuotta
6) Starttimoottori: 150 000 km tai 8 vuotta
7) Laturi: 150 000 km tai 8 vuotta
8) Sähköiset ohajainlaitteet: 200 000 km tai 10 vuotta